Lev Nu!

_ELN7670
Noen ganger føler jeg meg bare så ekstra heldig.
Som har evnen til å kjenne meg lykkelig over de små tingene i livet, men som likevel får lov å oppleve store ting. Som lever og har fantastiske mennesker rundt meg.
Igår sloknet en sol når Anbjørg Sætre Håtun døde. Hun var en av de flotteste, varmeste og herligste personene jeg visste om. En av de som ga meg livslyst når jeg trengte det som mest, og som evnet å dele så ufattelig mye med så utrolig mange selv når hun selv var langt nede. Jeg var så heldig å få møte henne flere ganger, og klemmene og varmen hennes favnet meg i lang tid etterpå.
Hun viste så mange hvilken fantastisk gave livet er,- og hvor viktig det er å gripe dagen. Leve nå!

Jeg er så heldig å ha venner rundt meg som hele tida viser meg hvor herlig livet er, og som bokstavelig talt gir meg luft under vingene.
Idag spiste jeg brunsj og skravlet over en lang og herlig kaffekopp med en god venninne før jeg fikk være med opp i mikrofly med en kompis.
Mikrofly! Få se Vossafjella fra 7000 fot, dekket av vakker hvit melis i gnistrende solskinn. Jeg glemte nesten å ta bilder, for det var så fint!
Ikke vanskelig å forstå motivasjonen til luftbaronene i området rundt her.
Tror man aldri kan se seg mett på naturen og fjellene eller kjenne seg lei av den frihetsfølelsen!
Tror ingen bilder noen gang kan rettferdiggjøre utsikten, men legger med noen så dere kan få et inntrykk.

Og dere; Glem aldri å leve nå, nyt hvert øyeblikk stort eller lite, du vet aldri hva som venter rundt neste sving!
Ha en strålende kveld!

_ELN7641

_ELN7632

Vi svingte over Lemme, hvor jeg flytter 1.februar.
Er det ikke fint her?
Utsikten derfra er også magisk!

Leave a Reply

