Sesongens første

2013-11-10 13.23.17-1
Noen ganger blir man bare overveldet av lykkefølelse!
Sånn var det idag når jeg våknet til strålende sol og snø på toppene.
Litt sliten etter gårsdagens utskeielser, men pakket fjellskiene og var klar for sesongens første skitur når Liv kom og hentet meg.
Og jo lenger opp mot Vikafjellet vi kom, jo mer skinte sola og jo hvitere ble fjellene.
I sånne øyeblikk bare vet jeg at valget om å flytte hit var så riktig!
På fjellski og telemarkski ruslet vi et stykke innover fjellet i strålende sol, på nesten uberørt snø.
Når to fotografer er på tur tar det naturlig nok litt tid, men vi bare nøyt!
Alt som hang igjen etter gårsdagen ble borte i den første bakken, og etter det var det bare herlig.
Disse fjellene gleder jeg meg til å bli bedre kjent med!

2013-11-10 13.08.12-1

Leave a Reply

