Downhill i Voss

Etter at jeg flyttet til Voss har jeg angret mer enn en gang på at jeg solgte min fulldempede Trek-sykkel, for her kryr det jo av flotte sykkelmuligheter.
Men så kryr det jo også av fantastiske mennesker her på Voss, og å få låne en Downhillsykkel viste seg å ikke bli noe problem! 🙂
Så igår ble det først to runder opp og ned Bordalsgjelet og suppe hjemme på kjøkkenet hos Per etterpå.
Merket at fallet mitt for etpar år siden satt litt i bakhodet siden det er en stund siden jeg har kastet meg utfor sånne stier, men når jeg fikk opp farta var det bare gøy! 🙂
Kamera la jeg igjen hjemme, så bildet ble tatt med mobilen..

2013-10-21 17.44.00

Leave a Reply

