Flight with a view

Image
Når Aurlandsfjorden ligger stille som et speil, og fjellsidene glimter som gull.  Når sola varmer så mye at jeg kaster genseren der jeg sitter over Prestegjeldet og ikke kan se meg mett på utsikten og paragliderpilotene som svever nedover mot dalen.
Da kjenner jeg hvor godt er å være til!
Og hvor glad jeg er for at jeg tok skrittet og flyttet hit til Vestlandet, med all denne vakre naturen “utenfor døra”.
Enda bedre blir det da jeg får bli med på en tandemflygning! (tusen, tusen takk Frode!)
Følelsen av å henge i lufta over alt dette vakre, og atpåtil leike litt på veien ned.
Lørdagen kunne ikke blitt mer perfekt for min del.
Trodde jeg; til jeg satt i båten aleine ute på fjorden på blikkstille vann, og plutselig fikk øye på en sel som lå noen meter bortenfor båten og smugkikka på meg.
For meg er slike dager verdt så uendelig mye, og kanskje tar jeg ekstra godt vare på dem etter å ha fått enda noen påminnelser om hvor skjørt livet er.
Kom dere ut, folkens!
Nyt naturen, været, folkene rundt dere, og øyeblikkene!!
-Både de ekstreme og de mindre ekstreme, de blir hva du gjør det til!
Image   Image

Image

Leave a Reply

